Story to share !

Hoy ! hoy ! ehemm , maksud aku . assalamualaikum , astaghfirullah . huu ~ okeyh2x . mood borink. So ! uad post baru . dah memang kerja aku lha ~ okayy , let's start . Tengah hari tadi aku g beli buku kt koop , sekolah dgn memakai shawl dalam keadaan yg selekeh-mekeh . haha~ aku memang tak reti pakai shawl ! but i will try ! janji aku tutup dada aku lha ! Otw nak gi koop tu , perghh , tetibe angin kuat semacam ! melayang-layang aku ! -citer bohong- hoho ! bagi gempak ckit beb ! hee :face64: then , ble dah smpai at koperasi aka koop , aku terlihat dua sahabat aku . sorg pkai t-shirt ,lagi sorg pkai bju kurung . alolo ~ alim nye ngko jiaa! ahaha , okeyh . dan dlm keadaan malu2x anjeng , aku tenangkan hati aku yg dalam gundah-gelana niyh supaya relax . oho ! aku un berani kann diri pgi at jendela koop ! (jendela?) jiaa ponn balek smbil tarik tgn aku ! dan berkata "weh,nurin" ! aku tutup muka dlm keadaan malu tak bertempat . so what ? setelah tiba turn aku . dalam keadaan yg shy2x dog . aku melihat k.miena(KA 2012) ecehh ! u know KA ? ketua asrama lha mengg ! hee , dy sengeh kt aku ,aku ponn sengeh kt dy , kami saling sengeh-menyengeh . ahaha ~ then , ambik buku straight blahh! dan balek , itu lha cte dy . kejap , sebelum tamat . nak tau ! aku sempat mkn tyme otw balek umh , makan mee goreng mamak ! i loike ~ then , bpk aku beli pisang goreng , ubi ketuk dan seangkatannye ~ wuteve . aha ~ itu je lha mampu aku cte . but ! aku masuk dorm mne tak tau lagi . pagar asrma tertutup rapi , mcm ! ta na ksi aku masuk . kfinee ! aku ngajuk ngn ngko pintu pagau ! :face29: ahaha ~

Aku harap aku sedia dari segi fizikal dan mental ! bak kte k.miena lha ! haha ~ okayy2x ! tahun depan aku ad junior . Cmne lha nk lyn dyowg ? buli ! adq angkt ? well , we see next year ! :face46:
KLIK ! KLIK ! KLIK ! dan say wow !

♥ Thanks For Reading ♥

1 comment

27 December 2011 at 00:17

Jom lah tak yah gi sekolah ;P Btw, sekolah mana?

Post a Comment