Esok Balik Hostel :(

Heyho !
Seminggu kte bercuti, tp aku tak pernah puas . Sebab tak pandai manfaatkan. Hmm , Sedihnya ! Bila laa nak habis sekolah. Seksa ! Tapi org kata kerja lagi teruk ! Memey laa . Aku paham . Kerja mmg susah. Tapi dapat duit. Wee~ tu yg best tuhh. Kenapa laa kwn2x aku sume excited balek hostel. Pdhl aku mcm taknak pergi jerk balek hostel yg membosankan tuhh. Yerr, mmg laa jumpe kwn best. Dpt gosip,ngumpat, and everything syaitan suka. Tapi, bolehkan baca Al-quran buat group. Muahaha ! Mcm laa aku buat. APTB laa ! Bumi tak boleh putarkan balik . Kalau laa masa berhenti. Akan aku buat suma tuhh dan manfaatkan sebaiknya. Dan sentiasa sweet memories :) tanpa ada perkara yg buruk. Kalau laa mcm tu kaann ! Aku tak tau kenape , mmg aku tak de feeling rindu kengkawan aku . Jgn tnye knpe ! Sorry laa ! Tak brmkne aku tak syg korg !

AKU SAYANG GILA KAT KENGKWN AKU , WITH MY SINCERE HEART ! INDEED OKAY!
Haa ~ kan aku dah buat pengakuan berani mampus. Ekh, iyeke mampus. Pape je laa ! Yg penting aku syg kwn aku. Tp tak lebih. Ahaha. Ape laa aku niyh. Td ckp lain , skrg ckp lain. Serabooottt ! DO I CARE . haishh . . okay tu je lhaa. Take care dan selamt kembali ke sekolah. Spe yg dok ostel tuhh. Selamt kembali ke tmpt yg berpuaka. Muahaha ! Just kidding laa ~ tata ! assalamualaikum :)



♥ Thanks For Reading ♥

1 comment

17 March 2012 at 23:38

nurin,good luck :D

Post a Comment