Friendship is Priceless =)

Assalamualaikum kawan , sahabat , teman , pendamping ?
erk ? haha . Hyehye ! sehad ? dah lama tak update aiyhh !
rindu2x ! hikhik *gedik kejap .
lebih baik gedik daripada poyo , sayang =)

Well , berdasarkan tajuk di atas , anda tahukan ?
topik hangat ! KAWAN ! yeahh . Hello , I've got a lot , lot , lot of problem just about friend .
Takpe , aku tabah , sabar menghadapi semua niyh . Sebab aku hormat kau sebagai kawan aku .
Aku taknak ikatan ukhwah kita terputus LAGI __ ..
Sudah cukup-cukup sudah .
Dah banyak aku simpan , pendam dalam hati niyh . Dah tak muat dah ! Kesian hati , meyh aku tampal kau . Sanggup kau berkorban demi aku , HATI __ .. *eeyyuuww ~

Kawan , sungguh weh ! aku tak pernah nak buat kau kecik hati . aku tak tau , memang dah semula jadi . Kalau nak tahu , kat hostel memang aku bising , gila-gila ! well , dalam kelas aku jadi pendiam , macam orang bisu . Sebab budak sebelah aku jenis yang kuat belajar . Budak no. 1st dalam batch . Untunglah aku __ .. *sigh . Boleh aku sebut nama tak ? tak payah . hee ~

Last , okay budak bertarikh birthday 0909 , aku minta maaf . Serious , tak terfikir nak sakitkn hati kau , kawan . I adore you . Kalau aku sakitkan hati ngko , maafkan la aku dari hujung rambut sampai hujung kaki . #dah mcm raye derr . Weh beb ! chill lah . aku soal siasat kau sebab aku suka kawan dengan kau . Sebab kau jenis layan aku yang gila-gila plus tak matured niyh . thanks yup .

Kbye :)

When your tears drop , It means a lot to me =)

♥ Thanks For Reading ♥