Tuhan, Jagakan dia (•‿•)


Dimulakan dengan Bismillah ◕‿◕
Assalamualaikum ! hai hai .

Hey korang, Semalam ada sambutan ambang merdeka kat sekolah . Beshh wokk !  haha . Semangat sangat nyanyi lagu Jalur Gemilang. Terbaiklah ! Bila dah tepat pukul 12 , Mercun merdeka mulalah menunjukkan aksi mereka , paluan kompang semakin menambahkan semangat kami . Cewwahh ! ayat aku . Kerek banget.

Hoy . Dah lari tajuklah . Tak perasan ke ? Okay . Aku tengah rindukan someone . So , kalau aku rindu. Aku update status kat belogg sayang aku ni . Haih . Asalkan belog je update camni . Nak buat camne ,rindu punya pasal . Kalau nak tahu , aku rindu sangat tahun lepas . 2011 ! Banyak kenangan . Rinduuuuu ~
Next year , PMR . Allahu Akbar ! Harus menghadapi dengan keberanian . Ececeh . Haha. Kepada si dia yang baca ni , ada message yea ツ

☻Take care yourself .
☻Hope you happy besides your family , friends and other people that you love ^ ^
☻Still expecting you .
☻IMISSYOUSOMUCHA ! (。◕‿◕。)
☻I'm still remember you .

Okay lah . Ni je kot . Meleleh dah ! Haha . Asalkan blog. Update status camni . Huhai . Jums ! Layan gambo ! Haha . Baibai , Assalamualaikum .
Peace No War ! ✌.ʕʘ‿ʘʔ.✌








♥ Thanks For Reading ♥