♥Today is better than yesterday ♥

Assalamualaikum warahmatullah ___ ..


Hiasan sahaja .

Actually , nak gile beli itu kamera yahh . 
Lagi satu , Minggu ni minggu gile kamera . Hahaha . Full kamera beb . ;)
Ruginye , aku tak bawak .

Hey , pagi tadi ada jamuan class . Mak aiy sumpah best . Makan nasi tomato . Ayam sedap beb . Meleleh air mate perempuan aku ni . Ceh ! Yang takleh blahh , Main rebut kerusi . Tahniah kepada admirer aku . Hikhik .  Tapi yg exhausted nyee , Aku kemas dgn kengkwn aku bagai nak gile . 3 kali dah ckp "gile" ni hah . Hahaha . Memang best lah <3 Best sangat ! ツ
Kterorg tukar-2 hadiah . Untung sape dpt hadiah aku . Wehee. 
Lagi pun final exam dah habis ! Yihaaa ! Suka . Ha'ah , tahun depan PMR . = =' Tapi kan , mmg freedom ah exam dah habis . Risau ah result camne . Seram ni . Hope okay je lah . Eh korang , Ni lah pics tyme Jamuan class 2K ! Jum ushaa !
|
|
|
v

Boo - chak ! Hahaha

Hey , itu hadiah , wa bg kt minah ni . Najiha Hisham .

InsyaAllah kami kawan until paradise a.k.a Jannah !

So what ? Hah ?

Kek ini lawa . Tapi klau hijau lagi lawa . HUAHUAHUA =,=

Hey , ini manusia yg bagi hadiah kt aku , Maryam (tudung biru)

Sweet moment that never be replace ;)

Hahaha , terbaik punyaa pic kenn ? memey ah . Curik kt Fb =P
Sedihnye , Akak yang aku minat ni last year , Mak aiy . Setiap entry aku tulis pasal dy . Dy tak pernah paham perasaan aku :') Tengok tu , masih boleh senyum lagi . Sabar jelah . Hemm . Harap dy phm perasaan aku . Entah bile tah . 

Ingat kan minggu depan boleh la buat nakal , malangnye pihak asrama nak buang lagi name budak-2 yang stay hostel yg pernah buat problem . Pergh , baru nak jd jahat . Ceh , tipu =P Takpe takpe . Kiter tabah kan hati je.  Taknak kene buang asrama . Rumah jauh from sekolah . Kesian mak bapak wa . Ape susah ? dol said adee ~ A'ah . taknak akuhh.

Klah , Ni je . Baii ♥♥




♥ Thanks For Reading ♥