hey buddies !

Dengan lafaz assalamualaikum ~


mey2x , cni kejap . nak cte pasal orang yg aku minat ! secret pers0n , but aku tak tahu lha lau da tulis at blog niyh , dah tak private da kot .. it's okayy . I able to do it ~ hee .


okayokay , nama dia nur fitrah majid . going up to 16teen . perangai dia brutal sikit . she was born at 19 november 1996. fyi , aku suka layan dia . cara dia memang aku suka . suka layan budakbudak . hee . btw , tak lebih drpd itu , dia niyh dah berpunya <3 


hahh ! nama dia niyh cik Siti Humaidatul Fiqriyah Mdh. Yusof . the besties ex-akq dorm . haha . syg lha gak dengan dia . birth date dia 11 may 1995 . form 4 , dia baik dan terbaik ! huhu . memang suka layan kerenah dia niyh, kind-hearted girl !  =) pernah gak minat dia . hikhok



jengjeng ! nama dia miss Afiqah Azman . going to 17teen . dia sekolah at maahad ahmadi gemencheh . macam mne leh kenal ? kenal dia drpd KEMBAQ !  minat dlm diamdiam . so cute , her smile was so gorgeous ! haha . rse macam nak cubitcubit pipi dia yg gebu tuh . haha .


okay , yg akq niyh pula nme dia Siti Nor Hajar Ramli =) , form 4 . pelajar cemerlang , ngihehe . comel orang nya ! japjap ! tudung hitam tu lha ! pakai spec tuh ! hahh . comel kann? pendiam . tp kalau dah tau lebih dekat  , mulut bising gak lha . haha . tkpetkpe . dia tetap comel =)


okay , dah tunjuk org yg aku minat ! so, itu je lha . syg mereka ketatketat . they the besties in my life ! =) daa ~





♥ Thanks For Reading ♥