F.R.I.E.N.D.S !

tumpangtumpang nak lalu !
huhu , assalam !

niyhniyh ! nak cte pasal bff gua at skola meyh ~ aku syg depa niyh , kalau tkde dyowg at skola . tak tahu lha nak kata pe . okay , let me introduce to you okay ? tut tut  ...

(K.A.M.I)


nama dia Siti Nabilah Binti Rahimi , budak kelas 1 khadijah , but taun depan satu kelas dengan dia ! yeahh , dapat gak satu kelas dengan dia . dia gak satu dorm dengan aku . sebelah katil je ! suka gaduh dengan dia . haha , n panggil dia "lembab" . esh , tak baik aku niyh .


hah! , budak jam purple niyh(jam nabila senanye) pula nama dia Khairul Nur Izzati Khairuddin . satu kelas dengan nabila , from sekolah rendah smpai sekolah menengah  satu school ! hm , bestfren for eva lha katekann ! haha .


ehemm ! her name is Nuradini Baharudin . pun satu dorm dengan aku+nabila+khero(khairul nur izzati) , lupe nak cakap tadi . dia niyh comel , tp bagi aku dia nombor dua paling comel , yg pertama ? waitwait ! nanti aku tunjukkan , Dini niyh dah berpunyaa ~ takmoh kacau !


hey ! niyh dia yg aku kata comel tuh ! yg kecik tuh , yg kecilkecil tuh . sangad comel . haha ! bagi aku dia lha yg tercomel dan yg terpandai ! di dapat no satu dalam batch ! huyoo ~ kecikkecik urn otak besau kayy ! dia niyh pun satu dorm dengan aku . dia niyh sumber cahaya dorm sebab kalau blackout , dia lha penyelamat dengan menyuluh lampu suluh nya yg begitu terang lagi menerangkan ! haha


okayokay , nama dia Nur Najiha Binti Hisham . budak niyh aku nak cte sikit . ramai akqakq dia minat , sungguh kind-hearted dia niyh . sanggup beri pe je utk org yg trsayang =) , suka merayau malammalam buta ! asyik gi asrama belakang je(blok naim) . btw ,aku sayang dia . dia selalu tolong aku . kalau tkde dia malam tu mybe aku tak dapat tidur dengan si dia <3


nyott ! hey , niyh dia classmate tercinta aku . nama dia Afifah Binti Ghazali. sayang dia sangatsangat . banyak tolong dalam pelajaran . walaupun banyak gaduh tapi tetap baik semula (ambil masa yg lama ye) haha . her birth date 20 julai . taun depan still satu kelas dengan dia ! dia niyh minah math ! pandai gila math ! kekadang cemburu gak! but ktowg satu group dulu ! NHAMIRA !hm ,rindu group tuh sangatsangat !


last but not least , haha . nama Nur Nadiatul Umairah Binti Noratta . satu kelas dengan aku taun niyh but taun depan tak lagi . walau pe pun , aku tetap sayang dia  lha ! haishh , huhu . kalau tyme aku gaduh dengan fifa je , dia niyh lha hero . kami sayang dia ! dia tak suka admireadmire ! memang dia geli-geleman . haha . not actually , ntahntah dia pun ada berpunya ! haha . sayang kau lha mucokk ! grr.

okay , itu saja aku nak celoteh . kalau ada spespe yang aku tak letak pix dia ke ? jgn marah , mybe aku lupa kau kawan ! aku kawan sume org yg nak kawan dengan aku ~ kbyee ! toooodddle ! =D




♥ Thanks For Reading ♥