Memories Dorm1 !

Ohoihoi ! sudah mkn ? sudah mandi ? tidur lena ? ape lha aku niyh , sume nk tnye:q: Korg ! esok aku dah start busy . -konon- mstilha! tak tipu ! aku sedih sgt , tyme niyh lha aku tringt kngkwn aku at sharodz tuh , nadya , aina , umiey ! korg jge diri leklok ! miss you alls ! *lekluhh* kuikui , menggedik kejap , weh ! Korg tau tak ble PMR 2012? ecehh , haha .. nak tau gak ? so , korg sehad ? nak tau tak aku dorm bpe ? huu~ dorm 1 ! taun lepas ponn dorm 1 , muak ! uwekk-2 ! hee, tkde lha . tipu jerk ! jgn anggp serious ! tembak kang . ekh ? suka hati aku jerk nak tembak anak org. :face23: huhuw ~
Korg pe cte ? share-2 lha ckit ! jgn kedekut maa ! =P hoho ! Bila di thinking-2 kann balek , aku mmg x-cited nak gi skola ! jmpe akq kesayangan . miss her damn so much-2 ! nurin sudahh gedik! so what ? APTB=ayat kesukaan akuh ! ouyeahh !

Okay, cita baru , hm. aku rindu gila dorm 1 Firdaus dulu ! senarai kann ahli ~~

-Kaq diana (kd tercinta!)
-Kaq mo0n (pkd ksygn!)
-Kaq seyha (fan of k-pop!)
-Kaq fadhilah (ex-biro ibadah)
-KAQ UMAI (happening tak engad dunia!)
-Kaq ieka (fanatic ijau, always gaduh !) kuikui !
-Kaq anies (akq dorm yg comel lote!)
-Nabilah (sahabat sejati!)
-Khero (miss something?)
-Nuradini (kesayangan)
-Athirah (comel+kiut+miut)

HAHA ! syg mereka lha !



Keluarga bahagia =) always ! hee , sumpah aku syg dyorg . walaupun slalu gaduh , itu tetap mnjadi kenangan utk kita ! daa ! assalamualaikum .


♥ Thanks For Reading ♥