If time stopped for a while

Hello earthlings ! what's up ? the time show that now is 12.47 a.m , waw ! dah pandai tidur lewat ekh nurin ! hihi , sorry , it's to late , I became more common =P , so ? cmne cuti ? puas ? puas tak ? mungkin korg tak puas . ye lha , kalau dah leka dgn dunia siber mne tak ! ecehh , aku pon sme lha . lekluhh ! huhu . sorry bg yg lebih tua , terguna harsh words . it's okay kann ? sdg kan dgn Allah sndiri pon korg guna aku-kau ? huhu . okay , korg-2 , nak tau tak , aku pernah terfikir cmne lha tyme aku dah besau nanti , aku niyh workaholic ker, jadi wanita yang pemalas ker , ntah lha . yg pasti cita-2 aku termakbul ! pergi luar negara , yg penting tapak kaki aku niyh mesti pijak bumi Paris dan Itali ! cewwah ! dengan izin Allah ! jadilah ! maka jadilah ia . hum-2 , I wish the time will stop and back to yesterday . hm , sad words . sob-3 ! jgn lha risau kawan , hidup mesti kita teruskan sehingga nafas terhenti , hidup ini hanya sekali ! benefit it ! :face40: okeyh ?


Kita di dunia hanya sekadar mimpi , kita akan wake up from dream di akhirat nanti ! dan time tu lha kte tak lagi berada di dunia khayalan , no more fairytales ! heshh ? yeke . So , hidup niyh kena jge baik-2 , sntiase berhati-hati ? understand ? good ! okay then , tu saja ! babai . assalamualaikum .


♥ Thanks For Reading ♥