Why me ?

hye , assalam . mood skunk sedey . ish3x . td gi hosp. amek darah awok ! dah 5 hari demam , aku adalah suspek DENGGI ! repeat , DENGGI ! hm . doakan kesihatan saye okay? kerja part time ku kt skola adalah nanges . mse utk luahan hati si gedik niyh . about akq yg aku minat trlampau . OBSES ! aku menanges sbb dy . dy ta na pndg aku pon . apsl ? muka aku ad taik ijau ker ? aku demam teruk sangat -sangat. aku rasa kwn aku ngn akq dorm aku je kot penaik semangat . tengs . very appreciate it . da bpe mnggu skola ? ta na amek tau ! okay . my tears always drop . aku insan yg lemah YA ALLAH ! :face59: :face32:

Tahun niyh 1st tyme dok asrma naim , jaoh sgt2x ! terhindar dari masyarakat . erk ? air ta de . kteowg ta mndi satu hari ! tp mndi pagi lha . badan rse ta sedap jer ! rimas weh kuman di sana sini ! ergh . dah ta tahan ! tp ta pe . bru bulan satu . kuatkan semangat . mcm-mcm bala datang . sabo je lha . okay lha . ta tahan nak tulis . keletihan . baru balek from hostel . si cantik dan si comel yg bce post aku niyh .rse lha ekh cmne hidup aku niyh . Da lha suspek denggi , diabaikan oleh org yg aku minat selame setahun ! pelajaran begitu senang diabaikan . atoto , air mata . jgn jatuh . aku bersyukur mmg syukur . bdn lemah sgt . esok amek darah lagi . seksa ! okay lha . dahdah . babai ! p/s utk akq yg aku minat , ble oang nanges sbb akq . suhu bdn oang naik . akq pndg lha oang sklai pon jd , smpai bila-2 oang engad , taun niyh akq last year . tolong lha . oang dah ta sanggup . :face28:
♥ Thanks For Reading ♥