Rindu , serindu-rindunya !

Ou hye ! Harini saya ada penyakit . Seksa zahir dan batin . Nak sangat ubatnya , tapi rasanya boleh ke tak dapatkan ! Boleh dapatkan tak ? aku sakit tenat just because rindu ! Ya Allah ! KAU tabahkanlah aku . Setiap kali lepas solat , aku doakan dia supaya ingat aku di sini . Lepas habis bce maksurat je , aku mesti bce Doa Rabitah , supaya hubungan aku dan dia tak terputus . Kalau jiwang post niyh , takleh tahan . boleh berambus! Post niyh tiada kena mengena dengan pakwe , lelaki . Okay ? Pasal sorang akak yang aku minat . Biaw lah kata aku tak normal ke , hape ke .. aku minat akak tu ! tapi dia dah takda . Aku dah tak boleh tengok muka dia setiap hari . Just texting , facebooking . Itupun jarang-jarang ! Hey akq ! hope akq tak lupe oang kat sini =) Dah cukup happy dapat text dengan akq . I always admire(minat) you . Tc . Kbye !

HOPE AKAQ STILL SIMPAN BUNGA "BURUK" YANG OWG BAGI TUHH .


♥ Thanks For Reading ♥