Alhamdulillah ^ ^


Assalamualaikum ! hye ! hey ! hoy ! sehad ? sehad ? Alhamdulillah sehad .  hee~ Senanye , baru habis jawab exam , 14 Mei until 18 Mei . Minggu depan continue lagi , *arapateh* penad laa ! huhai , aku rasa kalau aku sekolah rendah agi niyh , 3 hari dah cukup jwb pekse weh ! sabo jelah ~
Alhamdulillah sekali lagi , masalah aku berkurangan kat sekolah , ulang balik ----> BERKURANGAN . That mean ada lagi problem yg belum disettlekan . Ouh hai ! manyak dugaan ! tengok niyh ! menghadap laptop ! tak reti-reti nak menghafal ! isnin periksa ! *do I care* Ummi , ayah . tengok lah saya niyh . Tak study . Teruk-teruk .

             Nak tau tak ! sekolah aku sekarang dah banyak sekolah datang melawat . Kejap , one quest ? ape yang best kat sekolah aku . Aku rasa dewan makan je kodd yg jadi attraction org ramai . Tapi , ade rase bangga meyh ! Sekolah jadi tarikan =) muehehe . Maju-maju ! Teruskan Tuan Johari .  Bangga jadi anak sekolah MEKAR ! -poyo tahap maksimum- 

Tersegam indah MEKAR ,
Mencapai satu wawasan ,
Pelajar berDISIPLIN ,
Guru dedikasi ,
Warga ma'ahad disanjung tinggi ,
OUYEAHH !
(dipetik drpd lagu ehya' karim , tg. bidara)

Sedar tak sedar , dah bulan 5 , dan birthday aku berlalu macam tu je . So sad ! huwaa ~ Tak tau nak kata ape , Masa pantas berlalu . Hari ibu aku tak bagi ape-ape pun kat mak aku . *pukul tangan sendiri kuat2x!* auchh ! sakit . Hari bapa bulan depan . Nak bagi ape ekh ? Adushh ! susah-susah ! Payah ! inilah akibatnya boros beli makanan . Tau makan jea nurin niyh ! haha . Well , you know me ~ okay ___ .. niyh jelah ! kepada kwan-kawan a.k.a classmate aku .
AKU SAYANG KORANG LAH !

KBYE !

♥ Thanks For Reading ♥

2 comments

19 May 2012 at 01:12

good luck exam!

19 May 2012 at 01:38

thanks akq =)

Post a Comment