Cuti sekolah bakal berakhir :'(

Hey ! Assalamualaikum :)
Last aku update about k.fitrah kann ? Now , Lain citer pulak ~
okay , Tinggal berapa hari lagi cuti sekolah nak habis . Sedih ouhh . Yang aku tau lahh , MRSM start school esok . Lagi merana hidup , kesian mereka . Seb baik abang aku dah tak blajo kat MRSM lagi . Hampehh nanti sume kerja rumah aku dengan akak aku kena buat lah . *sekarang puns sama aje . Abang aku dah dok kat Kedah . Rindu dia :') haha ~ Shh ! Jangan bagitahu .

Errr , Bila lagi cuti heh ? tak sabau . Sengsara ouhh tak hadap facebook *aku gedik . Adehh ! tak hadap facebook je kot . Ishh , tak sengsara pulak tak hadap muka makbapak ! pelik punya anak ~ Masa pantas berlalu . Alangkah bagusnya kalau dapat masa berhenti kejap *ayat budak banyak buat things ta berfaedah . hehe ~ Aku lettuw . Hampeh ! Sesiape tak dok asrama tuh , tahniah lah . dapat lagi menghadap facebook *shake hand* . Tapi dok asrama lagi best kot . Boleh gemok kan badan . Tapi aku dapat kuruskan badan . KAU ADA ? haha ~ tu lah benefit nya duduk asrama =) tu je kot . okay bai bai =)



♥ Thanks For Reading ♥