Nur Fitrah Abd Majid =)

Hye , assalamualaikum :)
update pasal k.Fitrah kejap <3
hehe , syukur lahh dy bagi . kalau tidak susah sehh .






Sorry , tercurik kat fesbuk akak <3
haha . 

Nur Fitrah Abd Majid .
16 years young =)
19 11 96
Seremban 
SMK Tunku Ampuan Durah 
Hijau __ ..
Keding , Suka BI , Kreatif ?

Let's start .
Okay , dah lame aku minat dy . Tapi kesabaran membuatkan aku minat dy sampai sekarang . Dy baik , sanggup dengar jea ape aku cakap . Aku budak tak matured . So , sape jea nak layan . BTW , dah lama tak dengar suara dy . Aku rasa dy pandai menghargai aku yang minat dy . Tapi lagi sorang , alahai __ .. Sabar je lahh . Kak fitrah suka Korea =) hope dy simpan gambar BOYFRIEND lagi . huhai ~ rindu dy . Akak , sorry yea tahun lepas , akak penah bagi letter kat oang . tapi oang dah buang . Emosi . *Nurin gedik . Tak tau lahh . Sekarang owg tengah fikir owg ade pape ke tak dengan akak . Serabut . Kalau letter tu ade lagi . Owg akan simpan . Okay , Speechless now . Kbye , Akak , take care <3 Bahagia di samping orang tersayang . *Lagi sekali Nurin gedik . 

Background Music : Wish You Were Here =)

♥ Thanks For Reading ♥