Hari Sukan Sekolah Tahun 2012

Assalamualaikum , Salam 1 Malaysia ^ ^V

  Hai ! Sihat . Sekarang niyh baru ade feel nak update blog . Mood nak update tu takde lah . Tak tahu kenapa . Maybe penat . *sigh ___ .. Haha , awal-II dah tak semangat ! Cett , Must go on .

  So , aku nak cite pasal Sports Day kat sekolah aku , Ma'ahad Al-Ehya El-Karim . Best sangat-II ! Even rumah Biru tak menang ! Kesah pulak aku , Wualoh! Hehe ~ Congrats kat rumah hijau ! Memang terbaik lah korang . Perbarisan menang , keseluruhan pun menang ! ni membuatkan aku nak masuk rumah hijau ! Haha . Act, aku memang gila minat hijau . Banyak gila sweet bitter moments yang terselit-selit waktu hari sukan niyh . Haih , Penat sangat minggu tu . Hari isnin sampai hari Sukan tuh . Tak henti-II latihan . Rumah hijau pumping tau tak ! That's why mereka menang . Ketabahan dan kecekalan .

Okay jums layan gambar ! Excited nak upload kejap . Haha ~


Ibnu Sina A.K.A Rumah Biru =)


Ehem-II , Dgn Ustaz Ridhwan . Ustaz Fekah .


Take pic with mermaid Ibnu Sina . (Kawan aku tuh!)


Keriangan kami dikongsi bersama even kami penat sangat-II .


Sempat bergambar __ .. Ahaha . Comel dok ?


Them ! Our sweet moments even bitter ,We shared together .


Olahragawati sekolah A.K.A Ketua asrama kesayangan .


Dgn kakak Shamimi Ibrahim =[)


Penuh kenangan pahit dan manis bersama dia , Kak umai .


With kak Maryam dan kak Alieyatul Husna =)


Sahabat tersayang , Najiha Hisham . HAHA , kami gila-II .

Banyak lagi gambar , ni je terpilih . Bukan ape , malas =..=  Haha . Gambar tidak dapat menjelaskan dgn lebih mendalam . Pengalaman yang kami kongsi bersama dpt mengeratkan ukhuwah =) 
Happy sangat walaupun exhausted . Masa berlalu dengan pantas . Kita tak dapat hentikannya . Just every second , minute , hours , do the benefit things that we can remember always ;)

Sharing is Caring , Right ? ^_^



♥ Thanks For Reading ♥