Mind Your Own Business = Kfine ツ

Assalamualaikum untuk kau .
Waalaikumsalam untuk aku .

Haha , Sorry kalau kasar penggunaan "aku kau" tu . Kay ? Just smile !
Ceh , tengah geram ni . Penuh dgn sabar hah .
Let's start . Memandangkan aku nak periksa , tak elok pendam-II . Susah nak menghafal . Haharr .
Okay , Jujur . Aku menyampah dgn seorg makhluk ni . Aku baik dgn kau , aku rapat dgn kau , lagi sakit hati aku ! Haih , aku kau memang tak paham dgn perangai kau . 
Susahkan alam sekolah . Bukan susah ape nye , nak cari kawan yg betul-II terbaik ! Ya Allah , aku nak kawan yang paham isi hati aku . Insya'Allah , aku akan paham isi hati dia .
Everyone need someone beside ? right ? kau cite masalah kau . Aku cite masalah aku . Kau happy aku happy . Boleh ? Kbai . Salam Peace no war =)

"Kau ada dikala ku suka,Tiada dikala ku duka ."


♥ Thanks For Reading ♥