Berat Hati (",)

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh ^ ^

Heyho ! How's going ? Sihat ? Mood baik tak ? Chill beb ;)
Dua hari lagi nak raya . Haih , Ramai suka . Apsal lah aku tak suka . Memang la umat Islam kena raih kemenangan dgn Hari Raya . Tapi kan , mcm taknak ganjak jea drpd bulan ramadhan ni . Nanti mesti rindu , banyak sangat kenangan tau . Erti Persahabatan , Erti sayang (ehehe) yg dpt aku lalui , rasai tyme bulan puase ni . Serious , mesti rindu sangat-II ! Huhai~

Bukan taknak raya , tapi rasa macam tahun ni lain sangat dengan tahun lepas . Sedih lah . Tahun lepas happy . Tahun ni , tak tahu lah . Tak rasa lagi . Teringin nak macam tahun lepas . Rindunya ! Rasanya tahun ni la banyak sgt air mate jatuh . Huh ! Kalah aku dgn air mata . Cengeng nauu ! Sabar je .

Tyme kat sekolah tadi , kterorg bersalam - salaman :)
Happy sangat . Sampai nangis oleh kerana KAWAN . See ! Kite tak boleh hidup tanpa kawan di sisi kita . Tapi , ada yang membuatkan happy aku sedikit demi sedikit kurang . Cuba nak translate kan perangai aku . Weh , kau taktau perangai aku ! Ada hati kata ego aku tinggi . Kau ke aku ? Kita tgok tahun depan . Dan kau siapa nak judging aku bagai !

Kawan yang tinggalkan aku tu , dia tak tau perangai aku . Dan aku memang tak ngamm dgn manusia tuh . Biar lah nak tinggalkan aku . Dia paham perasaan aku , Aku paham perasaan dia . Fair and square ! Bape ramai kau nak tarik lagi . Sampai waktu kau tarik kawan aku , Aku takkan hormat kau sebagai kawan aku . Never __ .. ! Kau jgn fikir member kau je punya hal , Fikir kawan aku pnya hal jugak !

Lastly , Aku rasa berat hati nak naik form 3 . Arghh ! PMR . Batch terakhir PMR . Dgau macam best je . Sebab diaorang kata senang kan . Ta tau sape diorang tuhh = =' Haha
Sebab lagi satu , tahun ni tahun terakhir si dia stay kt sekolah ehya' tuh . Akhir tahun mesti melalak seh . KAU tabahkanlah hati HambaMu ini , Ya Allah . Janji , Aku setia dua org sahaja . Fully stopp ! Klah , ni je . Kbaii. Salam Lebaran dan peace NO WAR ^^V

Don't Judge A Book By Its Cover :)



♥ Thanks For Reading ♥