2012 , The Best Year :'D

Hey Hoy :')
Assalamualaikum . Buat apa ? Ofcourse baca post ni kan? Ngehngeh. Soalan vuduh --'

Tengah sibuk buat countdown ke ? Hehe . Almaklumlah , 2012 bakal melabuh tirai :'D
Hey , Siape je yang tak sedih ? Amalan yang kita buat sepanjang 2012 tah diterima ke tidak . Wallahualam .
Memang sedih nak tinggalkan tahun 2012 ni . Banyak kenangan yang memang susah dilupakan . Banyak airmata jatuh tahun ni . Ceh ceh xD

So , next year __ .. PMR ! Uhuk uhuk . Siapa yang suka PMR , angkat kaki ! HAHA . Haiseh , sekejap betul cuti kan . Buka buku pun sikit sikit je . Seb baik ada tuisyen . Memang MALAS tu banyak gilaa tahun ni . Duk main Facebook , twitter , blog , ask.fm ! Hampeh . 9A ! Kau jgn lari daripada aku . Ohoho . Well , sebenarnya semalam deactive facebook , Tah kenapa aku ketagih nau nak buka .. Aku active kan balik . Facebook ni dah mcm dadah tau tak ! LOL . Hehe . Mark Zuckerberg memang sengaja nak lalaikan aku . Yeah , pointed kt orang lain . Sebenarnya memang salah diri sendiri ! Paaanng ! *tampar muka sendiri . Hewhew .

Apa yang korang dapat 2012 ni ? Share share lah :)
Ada rasa menyesal ke ? Happy ke ? Or whatever lah feeling yg korang rasa . Setakat ni , aku dah rasa macam mana menjadi seorang kawan . Yeah , it's true . Memang susah nak cari kawan yang betul betul kawan . Remember , jgn pernah salah pilih kawan ! Kut kut terpilih lawan pula nanti ;)

This year memang superb habis lah . Yeah , aku pun tak tahu tang mana yang ' superb ' nau tu . Ngehngeh .
Oh ish ! Memang tak sabar nak jumpa kengkawan . HAHA. Pergh , rindu kawan tapi tak rindu sekolah langsung --' Hehe . Gosip mengosip amalan yg selalu kami lakukan . Kay , tah bilaa lah nak berubah ! Haish . Rasanya dapat dorm berapa lah ek ? Yang paling penting , blok apa ! Huarghh -,-


Yeah . HAHA. Bestfriend ? Sesape je ah yang rasa dia bestfriend aku , Aku rindu kau . Hoho . Haritu , betapa happynya aku , kawan aku Nur Najwa Nordin ... Ceh , nama panjang hah , dia bagitahu aku stay kelas Khadijah . Ya Allah ! Happy habis ! Nak menangis . Sungguh bersyukur . Allah gerakkan hati pengetua . Bak kata kawan aku "Sayang pengetua sangat sangat" . Kay LOL , Bukan haritu pernah ngumpat diakah? Erk ? --'  Tyme beli buku , aku check ah nama yg kelas Khadijah , okay ... Rasanya boleh diterima ! Dan .... boleh bergaul . Hekhek :D
Houyeh , tahun ni status tak bertukar . Still single . Alhamdulillah xD 
Malang gilaaaa , Hati aku dah di'taken' . Adeh , manusia tu kena bertanggungjawab . Dia dah buat aku menangis ! Fuhh . Kau memang buat aku tak tahan nak keluar airmata :') Memang kau terbaik ah. Kalau kau tahu aku nangis sebab kau . Gerenti kau tak percaya , CRUSH ! Duh duh :(


Hey memandangkan nak PMR . Nak dapatkan 9A . Kenalah selalu selalu buat QIAMULLAIL . Next year dah takleh malas. Terutama sekali mathematics . Kay --'
Yeah , memanglah kita kena bergantung dgn Allah . Mohon kepada Dia . Tapi kita kenalah juga !

D : DOA
U: USAHA
I : IKHTIAR
T : TAWAKKAL :)

Yeah , mesti selalu amalkan DUIT ;)

Last but not least , year 2012 mmg banyak kenangan kan ? Gaduh , rebut kakak yang kita minat --' , menangis bagai nak gila , mengenali erti kawan . Okay , It's too many . Memang rasa sedih sangat nak melangkah ke tahun baru . Berat hati , namun terpaksa juga. Masa tak boleh berundur . Kita kena berusaha :) Ya Allah , Kau permudahkanlah segala urusanku . Aaamminn Ya Rabb . Till then , bye . Assalamualaikum.


♥ Thanks For Reading ♥