Menangis :')

Hey there , Assalamualaikum :)
So , dah makan ? Makan tau , cuti ni baik makan banyak banyak ! Hehe

Actually , aku nak cakap yang aku RINDUKAN dia . Tyme shower tadi , tiba - tiba teringatkan dia .
Tak sengaja aku menangis , teringatkan dia . Aish ! Susahnya next year takdak dia . I'll try the best untuk tahun depan . Aku nak banggakan ibu bapa aku . Dan aku nak si dia bangga dgn aku juga . Even orang cakap , "dahlah Nurin , lupakan jelah dia . Dia buat kau nangis , terseksa kau minat dia tau tak..."
Jawapannya , aku takleh lupakan dia . Serious ! Dia , pahit dan manis aku :')
Kalau takda dia , takdelah cabaran dgn dugaan kan ? Okay , tahun depan sikit-sikit aku lupakan . Batch 'terakhir' PMR kann ~


Betul sangat lah statement kat atas ni :')
Dulu , tyme shower mesti nyanyi gila gabak sampai tak ingat dunia !
Tapi sekarang , tempat tu lah kita memikirkan masalah dan menangis . Memang tenang . Sangat-sangat .
Berguna juga kan BATHROOM ? Haih , banyak menangis kut dalam tu . Tapi lebih afdhal , menangis dalam berdoa ^__^


Yes , it's very true . Kalau kita asyik lalui hari-hari dengan gembira . Bila kita nak terima dugaan dan musibah. Dah tentu-tentu tak ingat Allah kan ? Sebab hidup dah gembira sepanjang waktu . MashaAllah , Allah itu sememangnya Maha Adil :')


Okaylah , tu je . Dah nak masuk maghrib :)
Assalamualaikum . Take care yaww ! 
♥ Thanks For Reading ♥