Skandar Keynes ♥

Hai Hai . Assalamualaikum



Hihi , dah bulan disember . Next month , sekolah . Yeayy -,-' So , everyone sihat ? 
Kay , actually aku baru baik sihat . Entahlah , balik je tuisyen straight fening fening lalat . Haha . Itu aircon kat tuisyen manyak menyakitkan hati . Wuhuu .

Haritu , aku bosan sangat lah sangat . So , aku buka ah tv . Semua tak best ! Haish . Aku bukalah channel 413 . Suka wo tengok cerita OMPUTEH , Even kulit aku tak secerah orang tu semua . HuaHua. Suddenly ada cerita NARNIA . Whoaa , 'suddenly' . Hahahaha xD Memang minat gila cerita Narnia . Nak nak lagi ada EDMUND . Roarr ! Hoho. Tapi Narnia 2 . Prince CASPIAN ohsemm ❤ 
Haha . Jadi gila aku dengan cerita tu . Entahlah . 

Aku minat gila gila itu EDMUND  
Woy ! Cair woy cair ! Haaaa , apasal muka dia ohsemm .
Narnia 2 dia 14 tahun . Alala , sama umur tyme tu . But now , 2012 ... He's 21 years old .
Dah tua ! Tak sempat nak masuk line . NgehNgeh xD
Nama dia sebenar benarnya Skandar Amin Casper Keynes . Alolo . Comel jea nama dia . Wahaha
Dia menjadi popular disebabkan NARNIA .
Birthday dia 05 September . Remind me if I forget about it . Ceh ceh .

Beb , nanti .. Narnia 4 aku berlakon . Hehe . Nak jadi famous . Tunggu aku . But next year aku form3 . Busy PMR . Aku cuba sedaya upaya bahagikan NARNIA dgn PMR . Keyh , mengarut mengarut . 
Okay then , bye . Wanna see that OHSEMM person ? Hoho



Aceceh , He stole my heart . Wakaka 

That's all . Sorry , ter-update benda tak berfaedah . Bagi korang , bagi aku tak . Aku minat dia. Haha , Doesn't matter . Who cares . Just me 

♥ Thanks For Reading ♥