Nilai Tiga ♥

Assalamualaikum ^____^

Hye there :)
Semua baik baik ? Kalau camtu , Alhamdulillah . Sisa - sisa kepenatan masih berbaki disebabkan semalam.
Wuhh . Best gila pergi Nilai Tiga -__- *Actually biase je . Dapt lah juga baju kurung dgn t-shirtnyaa . Usha tudung tudung , tak menarik perhatian aku lah . Pakai jelah yang ada kat rumah tu . Hew hew . Dah banyak duit diguna . Sayang ayah aku :*
Hoho :3

Before aku dengan family aku usha baju baju yang ada kat Nilai Tiga tu . Kiteorang pergi dulu mengisi perut yg dah ada music HARDCORE dulu . Hoho .  Yang happynya , ayah aku bawa pergi ICEROOM ♥
Ohsemm gila ah tempat tu . Sedap sedap makanan dia . Masuk je dalam iceroom tu . Alangkah indahnya ! Semua warna HIJAU ! Rasa macam nak jerit je. Ummi aku dah pandang aku then sengeh-sengeh __ .. Sebab dia tahu aku minat warna hijau ♥ Duduk je kat kerusi , waitress datang bagi BUKU PENUH DGN LIST MAKANAN. Teringat pulak makanan dia . Haish . Laparrrr -_-

Lalu aku dengan excitednya memilih makanan , Aku pilih __ .. Ice Cream peanut dalam bowl satu , Nasi goreng ala-ala apetah satu . Hahaha . Ade lagi aku makan . Tapi tak hengad . Jadi nenek kejap . Memang kenyang sangat sangat . Bila makanan dah sampai , apa lagi ! Makan lah sepuas-puasnya . Sedap . Aku mintak sikit sup kat akak aku . Dapat lah juga rasa garlic bread dia . Sikit je . Kakak aku kedekut gila . Errr -__-



                 

Sesungguhnya , orang di dalam gambar kat atas ni memang BAJET COMEL . Nama dia Nurin Asfa Aqilah . Si gemok . Minta sikit makanan dia . Tak bagi langsung . So , aku amek makanan dia diam-diam. Wahaha .



My lovely Dad , dia yang spent money untuk kami . Demi Isteri dan anak tersayang. Aww ♥
Terima Kasih banyak Ayah :)



  

Lawa kan ? Tu je sempat tangkap . Kang banyak-banyak orang lain kate ape kang. Excited terlebih . Hahaha. Tangkap gambar ni pun dah segan - segan . Tak biasa kut .


Icecream peanut ni lah aku cakap . Mula mula tengok macam ayam yg dikisar . Bila makan je , perghh sedap . Suka sangat rasa peanut dia .


Ini ler Iceroom kat Nilai yang aku pergi . Lawa kan ? Hijau gituhh . Hahaha. Gambar ni amek kat Google je. Tak sempat nak tangkap lah depan dia . Bukan apa , tyme tu nak cepat Solat Asar :)

And the Last , aku mau tunjuk ini gambar sorang awek cun tambah comel . Hahaha . 



Wahaha ! Gelak gabak tengok gambar ni . Memang merah mak nyah lipstick aku . Err , edit je kut . Realitinya , aku memang tak suka pakai lipstick . Lip Gloss suka lah . Betul ke spelling tu ? Wohoho :O
*Klik gambar untuk tengok bibir aku dengan lebih jelas . Hahaha xD


Alala , budak syok sendiri ni . Hahaha . Tyme ni baru keluar from tandas . Basuh tgn kejap . Depan sinki tu pula ade cermin besar gila . So , amek kesempatan snap pic ah . Ihihi ♥
Aku suka bergambar tanpa pengetahuan orang . Just shhh ! 


Okay okay . Itu aje . Cukup sampai di sini sahaja . Got to go . Bye ! Assalamualaikum and good evening ;)


♥ Thanks For Reading ♥